Novogodišnje rezolucijeDoček Nove godine Beograd 2018

Sve ponude za doček nove godine u Beogradu

Nova godina Beograd 2018
Kako doneti novogodišnje odluke?

Tradicija nalaže da bi svakih 365 dana trebalo da se rešite loših navika i počnete život ispočetka. Sedite uz šoljicu kafe, uzmite papir i olovku i razmislite: koje ćete novogodišnje odluke doneti za ovu Novu godinu 2018?

1. Budite realni i postavite sebi ostvarive ciljeve. Dobitak na lutriji je, na primer, van vašeg domašaja.
2. Sročite konkretne odluke. Umesto "ne želim da budem lenj(a)", opredelite se za konkretniji zadatak: "želim da redovno vežbam" ili "smanjiću gledanje televizije".
3. Velike ciljeve podelite na manje. Na primer, posvetite se regulisanju težine tako što ćete krenuti u teretanu i poboljšati ishranu.
4. Pronađite alternativu ponašanju koje želite da promenite. Želite da ostavite pušenje, ali njime ste se relaksirali? Razmislite, šta vas još opušta?
5. Iznad svega, neka vam ciljevi budu oličenje onoga što vam je zaista važno. Ne smatrajte ciljevima ono što mislite da bi trebalo da uradite ili što drugi od vas očekuju.
Novogodišnje rezolucije - Doček Nove godine Beograd 2018

Top 10 novogodišnjih oduka

Nova godina je oduvek bila vreme kada razmišljamo o prošlosti, ali što je još važnije i o narednoj godini. Vreme je da razmislimo koje promene želimo (ili bi trebalo) da napravimo i kako to postići. Da li se vaše odluke nalaze na našoj Top 10 listi?

1. Provedite više vremena sa porodicom i prijateljima
Nedavno sprovedene ankete pokazuju da se više od 50% Amerikanaca zavetuje da će više ceniti voljene osobe i provoditi više vremena sa porodicom i prijateljima u novoj godini. Isplanirajte da se nađete sa prijateljima na večeri ili odvedite porodicu u restoran. Rad ne bi trebalo da bude uvek na prvom mestu!
2. Bavite se fitnesom
Redovno vežbanje utiče na zdravlje više nego bilo šta. Studije pokazuju da vežbanje smanjuje rizik od nekih vrsta raka, produžava život, utiče na smanjenje i održavanje težine, poboljšava raspoloženje, snižava krvni pritisak, čak i ublažava artritis. Ukratko, vežbanje vas čini zdravim, izgledate i osećate se bolje. Zašto sada ne bi bio pravi trenutak da sebe dovedete u formu?
3. Ukrotite višak kilograma
Preko 66% odraslih, po najnovijim istraživanjima, spada u grupu ljudi sa prekomernom težinom, pa nije iznenađujuća činjenica da je gubitak prekomerne kilaže jedna od najpopularnijih novogodišnjih odluka. Zadavanje razumnih ciljeva i usmerenost na njih su dva najvažnija faktora u borbi protiv suvišnih kilograma.
4. Ostavite pušenje
Ako ste odlučili da se u novoj godini rešite svojih pušačkih navika, danas je mnogo lakše doći do antinikotinskih pomagala. Čak iako ste već pokušavali da ostavite pušenje, ne dajte da vas to obeshrabri. Pušači u proseku pokušaju da ostave pušenje oko četiri puta pre nego što im to zaista i pođe za rukom. Počnite da uživate u životu bez duvanskog dima! Osvrnite se oko sebe, raspitajte se i videćete da postoji mnogo toga što će vam pomoći da se rešite pušačkih navika.
5. Više uživajte u životu
Većina ljudi živi užurbanim i stresnim životom, pa nije čudo što je poslednjih godina odluka da više uživaju u životu postala popularna. Ovo je važan korak ka vašem srećnijem i zdravijem životu! Razmotrite mogućnosti koje vam pružaju mnogobrojni proizvodi namenjeni balansu vašeg tela, uma i duše. Ili jednostavno, probajte nešto novo! Pronađite sebi novi hobi ili se oprobajte u skijanju. Idite u pozorište, ili neki od spa centara. U svojoj okolini ćete sigurno naći sasvim dovoljno bogatog rekreativnog sadržaja koji će zadovoljiti ama baš svačiji ukus.
6. Prestanite da pijete alkohol
Dok je nekima nova godina podsticaj da prestanu sa alkoholom, mnogi nisu sasvim spremni da naprave tako drastičnu promenu u svom životu. Teški alkoholičari ne uspevaju da naprasno ostave alkohol, ali im to polazi za rukom ukoliko je postepeno, ili ako nauče da kontrolišu kada i koliko piju. Ako ste odlučili da ostavite alkohol, na raspolaganju su vam razne vrste podrške.
7. Rešite se dugova
Da li je novac veliki uzrok stresa u vašem životu? Pridružite se milionima ljudi koji su odlučili da narednu godinu provedu vraćajući dugove. Ova novogodišnja odluka će vam se isplatiti na mnogo načina.
8. Naučite nešto novo
Želite li da u novoj godini naučite nešto novo? Možda ste razmišljali o promeni karijere, učenju nekog jezika? Ili biste jednostavno da naučite kako da popravite svoj kompjuter? Bilo da upišete kurs ili uzmete knjigu, shvatićete da je učenje jedna od najlakše ostvarivih novogodišnjih odluka. Postoje razni kursevi, od početničkih do stručnih, a većina univerziteta nudi programe učenja na daljinu.
9. Pomozite drugima
Nesebična odluka da pomognete drugima može se ostvariti na mnogo načina. Neprofitnim, volonterskim organizacijama je pomoć uvek dobrodošla, za šta god da se odlučite - bilo da je to pomoć u lokalnoj biblioteci, podučavanje dece, fizički poslovi ili nešto sasvim drugo. Volonterske organizacije pretežno služe da okupe volontere i rasporede ih po projektima, tako da raspored odgovara svima. Ukoliko nemate dovoljno vremena koje biste izdvojili za volontiranje, možda možete da donirate nameštaj, odeću i ostale kućne potrepštine koje više ne koristite, umesto da ih ostavite pored kontejnera.
10. (Re)organizujte se!
(Re)organizacija bi na svačijoj listi bila razuman i ostvariv cilj. Motivi da organizujete sopstveni život mogu biti različiti. Bez obzira da li sređujete stan zato što će vam neko doći na kafu, ili dovodite kancelariju u red kako bi pronašli heftalicu onda kad vam treba, sve to će vas voditi ka organizovanijem i urednijem životu.

Kako se držati svojih novogodišnjih odluka

Potpuna je ironija što Nova godina dolazi usred zime, kada ljude mrzi i da pospreme sopstveno kupatilo, a kamoli da donose i drže se ambicioznih životnih odluka. Ako spadate u one ljude koji vole da Novu godinu dočekaju sa spremnom listom novogodišnjih odluka u rukama, evo kako je najlakše držati ih se.

Uputstva
1. Ko visoko leti, nisko pada. Ne ciljajte previsoko. Odluke je mnogo lakše obelodaniti nego sprovesti u delo, a ako sebi postavite previsoke ciljeve - u startu ste osuđeni na propast. Umesto lepršajućih izjava poput: "oslabiću 15 kilograma do aprila i konačno stati u onu haljinu", ciljajte na manje, oslabite recimo 3 ili 5 kilograma za početak.
2. Ne preopterećujte sebe. Dovoljno je teško držati se jedne ambiciozne novogodišnje odluke, zašto biste, zaboga, sebi natovarili još tri ili četiri? Odlučite šta vam je najvažnije - da skinete kilažu, nađete momka/devojku, poboljšate odnose sa porodicom....i koncentrišite se na to. Žongliranje odlukama i pokušaj usklađivanja više njih istovremeno - skoro da garantuje neuspeh.
3. Saopštite svoje odluke svima koje poznajete. Neki tvrde da se novogodišnje odluke najlakše sprovode kada smo u tome sami sa sobom, ali to se može posmatrati i malo drugačije: što više ljudi zna ka čemu težite, više njih će vas podržati kad posustanete. Nije sramota potražiti pomoć kada nešto ne možete sami.
4. Nagradite sebe. Sprovođenje novogodišnje odluke najčešće nije uopšte lako, pa vam malo Pavlovljevog refleksa ne bi škodilo! Ukoliko ste rešili da manje kupujete, sprečite sebe u kupovini skupih cipela jednim vrućim kapućinom u kafiću šoping mola. Ako ste, pak, rešili da budete ljubazniji prema ljudima, nagradite sebe lepom jaknom nakon naporne koktel zabave na kojoj vam je uspelo da nikoga ne uvredite.
5. Sačekajte proleće. Ponekad je sprovođenje odluka donešenih pred Novu godinu lakše kada se dešava u doba godine koje vi odaberete, umesto da poštujete kalendar. Prvi maj može biti zgodan referentni datum, obzirom da se otprilike u to vreme smenjuju godišnja doba. Možda će se promena godišnjih doba poklopiti sa željom za promenama koju nosite u sebi.

Kako isplanirati savršenu novogodišnju noć ili...."gde za Novu godinu?"

Neki tvrde da ne postoji savršena novogodišnja noć. Još jedna žurka sa 100 vaših "najbližih" prijatelja koji nose smešnu novogodišnju odeću? Ili ipak ostati kod kuće i gledati tv? Ni jedno, ni drugo! Prva odluka u novoj godini bi trebalo da vam bude da u nju uđete sa stilom i zabavljajući se. U ponuđenim varijantama bi većina trebalo da se pronađe:

Uputstva
1. Isplanirajte igre: neka svako na parčetu papira napiše svoju novogodišnju odluku (anonimno), ubacite papiriće u šešir i nasumično ih čitajte naglas. Takmičari treba da pogode o čijoj se odluci radi. Unajmite šankera koji će služiti egzotične koktele. Poručite ketering sa dobrom klopom.
2. Obratite pažnju na kalendar! Ako pažljivo isplanirate, 9 meseci unapred, možda dobijete bebu na narednom dočeku nove godine!
3. Proslavite novu godinu bar dva puta - tako što ćete promeniti vremensku zonu i proslaviti Srpsku Novu godinu!
4. Zaradite malo novca. Na raspolaganju su vam razne vrste poslova na dočeku nove godine 2018. Najviše, naravno, zarade oni koji rade na velikim žurkama (svako dobije dnevnicu i bakšiš), a uz to imaju priliku da besplatno čuju muzičke zvezde i vide vatromet.
5. Provedite doček nove godine u društvu porodice i prijatelja, umesto na žurkama. U mnogim zemljama se novogodišnje veče provodi uz divne festivale koji su odličje kulturne raznolikosti tog podneblja. "Festivali bez alkohola" objedinjuju ples, pozorište, poeziju i vatromet.

Saveti i upozorenja
1. Ako pravite zabavu u svojoj kući, uverite se da u svakoj grupi ljudi postoji neko ko ne pije i ko ih može voziti kući. Svim gostima podelite brojeve taksija.
2. Unajmite šankera.
3. Potražite online prenose novogodišnjih proslava (www.earthcam.com)